300409

Hejsan allihopa!

Idag i skolan så hade vi en multikulturell-tema dag och det faktiskt ganska intressant. Vi fick lära oss om många olika kulturer och jag tycker att man ska ta vara på det + att sånt här gör man ju inte så ofta. Vi fick också äta olika länders maträtter. Smakade gott, jag brukar ofta äta sådan mat så det var inte så mycket skillnad. Men dagen har varit jätte kul. Känner bara helt trött. Somnade ganska sent igår så jag försov mig imorse.. men men

Om några timmar så ska jag på dans! Härligt härligt.. sen så ska jag grilla marsmallows hahah (: .. fast det blir korv och munkar och annat gott! Och mjöd , men det är inte nånting jag tycker är speciellt gott.

Nu sitter jag och tittar på Oprah, de ska göra om två hus. Dem är helt likadana.. de är tvillingar som bor i respektive rum. haha..
När jag var liten så ville jag alltid ha en tvilling, skulle vara ganska kul.

Seya!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jei xD nä men sötiz <3

2009-04-30 @ 20:42:41
URL: http://aanrydell.blogg.se/
Postat av: Leia

Ville också alltid ha en tvilling när jag var liten =)

2009-05-01 @ 00:09:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0