270409

Ojoj. Nu har det varit dålig update här. Men internet valde att inte fungera igår så jag kunde inte gå in . Men idag ger den med sig.

Inatt så drömde jag en jätte konstig dröm. Jag drömde om nästan allting. Det var som små klipp ur händelser ur mitt liv och vissa var lite annorlunda. Jag minns ett där jag var i skolan och läraren satt på sin kateder. Men det var någon som jag aldrig har sett i verkligeheten. Haha , brukar ni också drömma konstiga saker? Det händer iaf mig ofta. Förut drömde jag alltid tragiska saker om min familj. Och nu drömmer jag helt vrickade saker , så när jag vaknar upp på morgonen så undrar jag egentligen om det var sant.
Jaa, vidare. Kom iaf upp ur min varma säng och for iväg till skolan.Har bara haft språktimmar utom historia. Hata Måndagar.
Och på onsdag har vi ett biologi prov som jag måste plugga till. Mitt förra gick inte så värst bra , och min lärare fattade inte att det kanske berodde på att jag hade varit sjuk i 2 veckor och missat nästan allt. men men..

Ikv så blir det som sagt plugg och plugg. Sen måste jag öva på danserna. Om jag har förstått rätt så blir det 7 danser för mig att uppträda :D *Längtar*. Så imorgon blir det nog extra hård träning.

Nu ska jag ta mig något att äta och sen slå upp min käraste ägodel Biologi Boken !

Linn


Kommentarer
Postat av: Jasmina (Jasse)

Sv: Boken hette: Kläder & Mode; förr och nu, den är som sagt från 1983, och gjord av en grupp som gjorde boken för konsumentverket...boken finns säkert på närmsta bibliotek =)



Kram.

2009-04-27 @ 16:28:06
URL: http://icebeauty.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

tack vad du är snäll linn! men nu är jag tillbaka med nya uppdateringar igen :)

2009-04-27 @ 19:15:47
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötis!

Kika in hos mig för att höra mig sjunga en snutt! <3 Det vore roligt om du hade tid och lyssna.



Ha en underbar dag! <3

2009-04-28 @ 10:51:27
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0