220409

Hej Bloggen!

Kom hem för en stund sen så har inte haft någon dator.
Skolan var som vanligt. Har prov prov prov de här veckorna!
Och har dansuppvisningar också. Känner på mig att Maj kommer gå fort, och det är ju bra för sen är det sommarlov.Fyfan vad skönt!
Kan man inte skruva fram tiden ungefär till Juni? Skulle uppskattas av många tror jag , iaf jag :) .

Iaf,.. efter skolan så for jag och Nettan till stan, hon skulle köpa kläder och jag skulle köpa kläder till en av danserna. Sen mötte jag pappa och han & jag köpte det . Letar fortfarande efter en svart basker. Har letat nästan överallt(!).
Var också och hämtade ut ett tröst pris från steel fm , haha fick en 6-pack cola :)




Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg,kolla gärna in min :)

2009-04-22 @ 18:00:06
URL: http://saaja.blogg.se/
Postat av: J

Gott me cola ! haft en fin dag?

2009-04-23 @ 09:58:11
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0