060409

Hej allihopa!

Idag så är det ju premiär för THE HILLS 5 !! Har väntat på det så länge nu att jag knappt kan bärja mig.
Skolan var väl som vanligt, jag har 5 timmar språk och 1 timme historia= jobbigt!
Om typ 2 veckor ska vi ha ett muntligt föredrag om någon person. Ska vara någon sslags kändis eller legend? Alltså ingen privat person..
Antingen står deet mellan Alex Bullon ( koregraf och dansare!) eller Ben Cohen och Jerry Greenfield ( B&J´s skaparna)
Om ni har några förslag så hojta till!
En annan sak som hände i skolan var att en person som går i 7:an hade haft HK  i fredags och hade tagit med mat i en ganska stor burk och proppat den med mat , sen hade han lämnat den över helgen(!!) och idag innan tyskan så låg den under mitt skåp och jag öppnade och tittade va det va och det luktade värre än värst! Iaf jag tog bort den under mitt skåp och efter timmen när jag kom tillbaka så låg den under mitt skåp igen, alla hade gått utom Denice och Josse och jag sa till Denice att "lukta på det där , det luktar skit" , och hon tog upp den och öppnade och hon ble nog så chockad av stanken så hon råkade släppa den och den smällde till på golvet OCH mitt skåp står öppet!
Jaa resten är historia.. haha ojoj x)

Annars då .. kom hem och var ute  med mamma & bror och hjälpte till och röjde undan på gården , sen så bakom vårat hus så finns det som en bäck där jag stod och fotade , dit kom också en jätte söt kisse :) , fast inte lika söt som min lilla bebis x)

Men nu ska jag äta , sen ut med Jossan och vara glad över solen , men sen när jag kommer hem så lägger jag upp lite bilder från idag!

Linn

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0