IT FEELS GOOD! lynnstyle.devote.se

Okej, nu är det dags! Som det står i inlägget under så tänker jag byta blogg. Och jag tänker byta bloggverktyg. Med över 1 år hos blogg.se så byter jag till devote.se. Känns faktiskt lite sorligt, men jag tar absolut inte bort denna blogg! Jag har så mycket minnen här (+ att jag har testdesginbloggar på detta konto) så det kan jag inte göra.
Så! nu är det inte längre lhiinnsondell.blogg.se utan nu gäller det lynnstyle.devote.se

CHECKIT OUT ---> HERE

Adios/Ciao/Bye/Puss!


Kommentarer
Postat av: E

Jo jag har haft det jjätte bra! Ja jag såg cden, så bra den blev och hon var jätte nöjd :) Jag ska hem och plugga hela helgen, as mycket nu på vårter. , vad har du för dig?

2010-03-17 @ 14:10:03
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0