=)

Hallo! Nu är jag hos Nadia =) Och har lite mer tid på mig att skriva höhö. Hon har gått och mött hennes kusin och jag fixar låtar för i kväll,bränner och så. sen ska vi väl fixa iordning saker och ting.

Allstå shit, det känns så coolt på nått sätt att vara tillbaka här, hon bodde ju granne med mig( eller några hus bort) så nu har jag sett vårat gamla hus och massa minnen dök upp. Så mycket som hade förändras men mer som var det samma som förut.  Och det är så kul att träffa Nadia igen, träffade henne sist påskolvet 07 eller 08 , inte riktigt säker. Men men, tänkte iaf säga att jag lever och är  i Sverige =)

Kommer nog inte bli någon uppdatering, men det förstår ni nog. Imorgon på dagen ska jag träffa min ena syster(hon bor i sverige) , ska bli kul! =) sen tar jag båten hem, tar sista färjan!

Nej, nu ska jag fortsättta med låtarna!

Puss och Kram! Linn

Kommentarer
Postat av: My

Trevligt med minnen :) och träffa massa folk :D

2009-09-12 @ 21:50:07
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

Hej!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Tycker du om serierna så tycker jag du ska klicka in i bloggen. Dagliga uppdateringa om the Crew's, fashion, skvaller & en massa med drama!



Kika in ;)

Ha det bra!

2009-09-13 @ 23:38:04
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

Hej!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Tycker du om serierna så tycker jag du ska klicka in i bloggen. Dagliga uppdateringa om the Crew's, fashion, skvaller & en massa med drama!



Kika in ;)

Ha det bra!

2009-09-13 @ 23:43:04
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0