030909

Nu måste jag få klaga lite!
Översikten funkar inte och jag ser då inte dirket kommentarerna och allt går mig på nerverna! Sen så funkar det inte att lägga in bilder på datorn ( big problem ) , så jag kan inte visa några bilder =( och det suger.. ska försöka igen, tänkte visa dagens outfit jag hade idag i skolan.! Hoppashoppashoppas!

Nu är jag iallafall hemma från baletten! Har inga läxor, BIG YES!
Så jag tänkte hoppa in i duschen, koka te och läsa New Moon =)
och spela Farmville haha :*

Hoppas ni har haft en underbar dag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

åh så roligt med balett (: har du dansat det länge?

2009-09-03 @ 19:57:15
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0