gold, gold for the fire

Ett nytt kapitel.
Och jag behövder det. Jag älskar det, och jag älskar allting som det är just nu.
Vi börjar på en ny väg, den gamla vek vi av. Vi eldade upp den, och askan bryr sig ingen om längre. Men allt är väl inte så lätt?
Att bara kasta nånting iväg,elda upp det, då försvinner det du vill. Nej, det är inte så lätt, det kommer tillbaka. Men med tiden försvinner det igen. Det gäller bara att ha tålamod. Så om man ser över allting så är det ganska lätt.
Du klarar det, ni klarar det, vi klarar det. Jag klarar det.
Ett nytt kapitel.
Ett bättre kapitel. Eller kanske till och med efterordet? Vem är då författaren? Du? Vi? Jag? Ja, vem annars.

Vi alla är våra egna författare. Det är du som skriver, och det är vi som läser.
written by,me


guld, guld för branden

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:31:55
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: melissa

fin bild!

2009-11-02 @ 21:00:40
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0