The Hills !

Hej igen!

Nu har jag varit på dans , gick ganska bra . Kände mig inte på humör.. Men men . Sen for iallafall jag och mamma och köpte hamburgers , alltid lika gott!
Stack sen in i duschen och nu ska jag snart föna mitt hår så att jag inte ser ut som sju svåra år imorgon.. Måste också läsa på musiken , symfoniorkestern .. Yes mitt absoluta favoritämne, eller så int.. Trodde att musiken skulle bli roligare detta år men nähä , det blev inte så.

Iallafall , det var egentligen inte så mycket jag skulle säga förutom att jag sen ska titta på the hills hela kvällen :) Älskar verkligen den serien , kommer väl bli beroende av The City sen , men först ska jag titta klartt på säsong 4. Det brukar ju komma på tv också men eftersom jag inte har haft tv på länge så har jag missat flera avsnitt så jag tar igen nu så att jag vet vad det handlar om på lördag när det kommer :)

Nej nu börjar jag bara skriva helt onödiga saker ...
Ha en trevlig kväll :)

Ska försöka börja lägga upp bilder så fort jag packar upp min kamera sladd :) Hade ju lovat att visa er mitt nya hus !

Linn

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av the hills? då har du kommit helt rätt :)

2009-03-18 @ 18:46:06
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0