Lördagskväll

Hejsan , kör fortfarande med mobilblogg ett tag tills internet funkar men idag har vi iallafall flyttat !! Fyfan vad skönt det är , vill aldrig tillbaka till lägenheten , men nu är jag så jävla trött , har aldrig fått sova de senaste helgerna utan upp vid 6 och flytta. Det har varit mycket fram och tillbaka för övervåningen blev inte klar så vi fick bo i en sunkig lägenhet i stan eftersom vi redan hade sagt upp vår dåvarande lägenhet. Nu sitter jag i bilen och ska till mormor , ska titta på melodifestivalen , och hämta våran katt som har bott där i veckan , uj vad jag har saknat min lilla pruttis :) men nu ska jag gå och titta på melodi.f , ha en bra lördags kväll allihop , vi syns !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0