-

Moi !


Blir ett natt-inlägg. Är helt klar vaken ( kl 01:03 ), tänkte att jag skulle gå upp klockan 8 imorgon/idag. HAH! Jo tjena, sover till typ 3. elr nått..
Idag hände inte så mycket, var en sväng till stranden. Soft-Måndag helt enkelt.
Imorgon så ska jag först och främst hämta min nya mobil, hoppas att den inte är försenad eller något liknande..
Sen så blir det stranden med några polare. Alla ska till stranden, men till olika stränder, eftersom vissa gillar inte den och blablabla! So what? Alla stränder här i stan kan jag ligga på, no problemos för mig ;)
Så nån strand blir det iallafall.

Har suttit och tänkt lite och kom fram till att det kanske är dags för nånting att visa vem jag är..? Okej,ni som läser min blogg känner ju mig, Linn Sondell. Men jag menar Mer.
Typ som något test eller nått? Vi får se vad jag hittar (:

btw, sorry för tråkiga inlägg med bara texttexttext, men min kamera är som sagt på lagning, och jag hoppas att mobil-kameran är bra :)

Puss!! Linn

                       


Kommentarer
Postat av: julhia

så.. va tror DU. Är peace and love något för dig efter det du läst på min blogg?:)

2009-06-30 @ 00:18:08
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0