100709

Morning Morning!

Sitter här med min  lilla kissemiss som trampar på min kudde (?). Sen närhon ärklar så lägger hon sig alltid på min dator så att jag inte kan skriva :/ och det går inte att ta bort henne, nej då blir hon sur! Haha vilken katt man har :D
Idag så ska jag träffa Nettan :) Men först så ska jag ut och springa/jogga lite och dusha.
Vad ska ni hitta på idag då? Det är ju trotts allt fredag, vilket jag kom på nu hahah. Har helt blandat ihop dagarna, men det hör väl sommaren till?

Men nånting som inte hör sommaren till är att bara sitta här och uggla en förmiddag(bara ibland) så nu ska jag snöra mina jogging skor och ut i det blåsiga vädret. Får försöka hitta en rutt som är lite mer medvind än bara motgång!

Puss!! Linn


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Sådär gjorde min katt också hela tiden!

2009-07-10 @ 13:09:10
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0