Jag kommer aldrig tröttna på musik

Varför på verkas vi av musik så himla mycket? Jag som är helt musik beroende påverkas mycket mycket.
Men ändå de som inte lyssnar så mycket på musik så har väl alla nån gång fått gås hud eller rysningar nån gång, eller hur?? varför? Jo för att bakom varje låt finns det en bakgrund och när man hör en låt kanske man har minnen som påminner eller känslor inblandade .. Men vem kom på musiken då ?? det finns ju efter forskare men kan man alltid få det korekta svaret? Det  kanske var fåglar, en takt . Det finns ju massor med påstenden men ingenting kan ju vara rätt eller fel?

Ibland kan ju musiken hjälpa en. Precis som vänner,familj som hjälper i svåra tider.. Jag kan säga att musiken har hjälpt mig otroligt mycket och det finns nog många där ute som fått hjälp av det också.
Jaa det var bara det jag ville tycka till om !

Puss ;)  

linn

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0