PROJECT RUNWAY 6; IKVÄLL

Äntligen är det dags för ännu en säsong av Project runway! Jag har förljt alla säsonger och jag tror att denna säsong, sexan kommer bli grym!
Jag älskar att se när alla duktiga designer skapar så sjukt snygga kläder. Vissa bättre än andra.. Och denna säsong så kommer bl.a :
Christina Aguilera, Desperate Housewives' Eva Longoria, Ugly Betty star Rebecca Romijn och Lindsay Lohan att vara gästdomare. Och såklart Nina och Micheal. Jag gillar inte Nina så mycket, alla lyckas hamna i "bråk" men henne, haha.
Och vår älskade Tim haha, han är skönast i hela programet.

Alltså, Project Runway på TV3 kl 19.00





Kommentarer
Postat av: Emma

vilken ur söt design! vem har gjort den? :) puss

2009-12-07 @ 16:13:33
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0