fourteen hours left




Besatt. Det är ordet jag har blivit. Om cirkus fjorton timmar köper jag min älskade kamera, kameran jag så läääääääänge velat ha.  Och nu äntligen ska den bli min, och jag har blivit besatt. Kollat på massvis med videosar, bilder, produktfilmer, objektiv, tillbehör, läst läst läst. Hahah.  Oh my gosh, tänker säkert ni nu. Vilket freak jag måste vara! Men den är verkligen mer än en kamera för mig! =)  Och jag insäg just att denna text är hundra procent idiotisk, men jag gillar foto och jag älskar denna kamera. punkt.

Om vi inte hörs imorgon - är jag och fotar, Latero!

Kommentarer
Postat av: DELLA

åh, vad härligt! Grattis till köpet, eller något ^^



sv: Vad bra! :D

Jo, det var bara fint ^^

2009-12-28 @ 14:44:46
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0