Nu är vi tillbaka igen!

Yes! Nu har jag och min bror börjat  med att se typ sjuttiofemmiljarder skräckfilmer igen! Jag har ingen aning om HUR många vi sett, men detär många, men det finns ännufler att se!
Igår så såg vi The Orphanage ( barnhemmet) och den var helt OK, kanske inte så läskig som jag trodde i början men verkligen värd att se!



och sen så har jag hittat mitt nya Lördagsgodis!
rostade madlar med socker!
sjukt gott!
och det måste väl vara liite nyttigare än vanligt godis och chips?



hm.. kanske inte ser så gott ut på bilden haha! Men det var det, men dum som jag är så skrapade jag bort sockret-.-'


Puss!! Linn



Kommentarer
Postat av: My

Hejsan, frågestund i min blogg igen :) Kika gärna in och ställ en fråga eller två :)

2009-08-05 @ 22:40:06
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Barnhemmet är en sevärd film tycker jag =)

2009-08-06 @ 11:38:52
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0