Happy

Hej :)

Än så länge så har jag inte blivit sjuk , men jag blir säkert det snart. Vi var väl bara 10 stycken i klassen idag , 6 var sjuka.. Jag hörde att det var många skolor där 50-60 på skolan var sjuka .. Det verkar verkligen gå nå virus nu. Hela min familj har blivit sjuka så jag håller mig borta  från dem  x)
Idag idag i skolan så dissifikerade ( stavning?) kräftor..Inte min höjdpunkt men det var ganska kul , haha . Vissa tyckte att det var jätteäckligt och andra öppna upp hela kräftan och tog ut de flesta delar från den  för att leka ..?

Sen efter skolan stack jag hem , efter många cykel halkningar med Steffi...
Jag åkte sen till stan med pappa , köpte en present till mormor som fyller 70 på fredag så nu efter middagen så ska jag baka en tårta :P Sen var jag till huset igen .. Jag vill aldrig gå därifrån. Det e jättefint och jag längtar verkligen tills vi flyttar.Tar väl ungefär 3-4 veckor tills det blir klart.
Nej nu ska jag ta och sticka min halsduk , har kommit ungefär 7 cm på den , men den ska blir klar!
Steffi trodde att jag hade blivit sjuk på riktigt eller nåt när jag sa att jag hade börjat sticka , haha .. Jag är väl den sista personen som börjar självmant att sticka .

Hare bra  <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Husch ja, många man skriver med här har tyvärr också åkt på något. Inte roligt att bli sjuk inte.

2009-01-26 @ 12:12:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0