SCRAPBOOK*


Canon Eos 450D + 18-55mm EF-S

För ca 1 år sedan så beställde jag ett scrapbooking-set. Men det kom aldrig så jag struntade i det. Och NU , 1 år senare så kommer det , haha! + att vi har flyttat 2 grr så jag har ingen aning hur de kommit hit. Men här är det, så det är bara att tacka och ta emot. Fick massvis med saker/några bilder kom ej upp. Så det var väldans kul hah! Till nästa sak jag måste berätta innan jag glömmer, pappa kom hem med ett stativ! Gissa om jag blev glad? =) Veckan startade riktigt bra!

Nu ska jag göra homework/tv , talk to you latero!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jättefina bilder :)

2010-01-22 @ 14:37:12
URL: http://andrealindstedt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0