The days that have passed

Helgen var bra.för bra?-beror på hur man ser den.

=)Åkte alltså i lördags, steg upp tidigare än Gud och mådde illa. men annars var allting perfekt =)
Åt bårfrukost  i mängder och missbrukade crossianter(?). Åkte bil några timmar, sov.
Vi var och gjorde några ärenden och köpte skor, bauhaus och ja några andra butiker. Next- Nadia.

Fick en konstig känsla där, då jag blev avsläppt och knallade upp för den där lilla bakcen som jag så många gånger förut hade gått uppför. Antingen hade det krymt eller så hade jag blivit större.
Jag gick förbi "mitt" hus, oh my. längtan? nej, men det var omöjligt att inte få minnen tillbaka.

Mötte sen Nadia och allting verkade så normalt. Timmarna gick och vi fixade oss osv. Sen festen =D Helgens höjdpunkt?OH JAAA!
skulle absolut göra om hela kvällen! Sjukt bra,sjukt kul. Tänker inte berätta i detaljer men Nadia fick nog en bra födelsedag =D

Hur jag mådde på morgonen därefter ska vi inte disskutera. Tror inte ni vill det heller för den delen.. .
Men sen träffade jag min syster och vi åkte in till stan ,  var där med hon och Andreas tills klockan blev 18 och jag skulle till bussen, tog adjö , nu låter ju allting så där sorgligt men det var det defenitivt inte!

Och så var det dags för hemfärd.
Snackade med den friidrotts galen äldre man som bara nickade till svar. köpte svarta älsklingar och läste Godnatt Mister Tom och upptäckte att bokens huvudperson befann sig i samma rum. möjligt? javisst.
Resten. . är historia  =)


update: NOOOOOOO!!!
ALLA MINA BILDER ÄR BORTA!!!!
från i helgen och aahjdfkfljd!
de ända var typ 3 bilder från båten och det är inte mycket att hurra för!
Ska försöka hitta dem, det här måste vara något skämt eller nått.BAJS.


ett av de skorna jag köpte, från skopunkten 199.-


två saker jag älskar


köpte också ett par Converse!äntligen! ♥
någon som ser vad jag har skapat? haha


jag ska slita dem med hälsan. ¤




Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; de va så lite, och tack själv ! :d ha en fin dag du med <3

2009-09-14 @ 18:02:30
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0