födelsedags firande!

innan jag börjar skriva så vill jag bara säga att jag blir så jäkla arg när man får spam hela tiden! och kommentarer som " ååh den här bloggen är så bra,hon kommer gå lång blablabla " och så skriver man att man är anonym, tror du att jag är dum eller? det är ju bloggaren själv! om inte,varför kan man inte stå upp för att man GILLAR den bloggen då? Bullshit!!! No lifers . .

Nu till nånting mycket roligare! Idag så fyllde ju Josefin år =D Och vi hade ju tänkt att fira henne imorgon men jag och Linnea överaskade henne med en cupcake och ett ljus på och massor med ballonger och paket! =) Det var hur kul som helst och hon fick nog en riktigt bra födelsedag!

Sen for vi ut och nu är jag hemma,tänkte kolla klart på en film och sen lyssna på musik och leka poet!

Nighty! (L) , gud jag minns när  jag skrev " (L) " överallt. gamla tider.




vi böt ut dumlen till ett tårt ljus sen =)






Kommentarer
Postat av: Erika

Ha vilken häftig cupcake! Jättesöt!



Vad sägs om att vara med i min "Veckans blogg"? Gå in på min blogg för att läsa mer och tipsa gärna dina kompisar om tävling också, ju fler desto roligare!

2009-09-06 @ 09:21:00
URL: http://annaeriika.blogg.se/
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

åh gud jad jag blev sugen på Cupcakes och choklad (dumlen) nu ! :o hha :D

håller helt med dig om anonyma kommentarer xD

2009-09-06 @ 12:17:53
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0