brist på annat..

Här sitter jag, okej nu ljög jag,jag ligger faktiskt ner! =)
Har ingen lust att gå och lägga mig haha, känner mig som en fem åring som absolut inte vill sova och vill vara uppe seent ;) haha..
nej men , jag borde faktiskt sova nu annars orkar jag aldrig upp! och så mmåste jag plugga in finska meningar(det värsta jag vet), jag har faktiskt häftet i handen..det är bara det att öh jag har seriöst ingen lust nu! haha..

okej, skärpning linn sondell, nu SKA jag läsa in dem där meningarna sen ska jag sova en godnatts sömn! '
där med basta!


haha, tänk att jag måste skriva ner detta bara för att få motivation! ojoj, finns många olka människor i herrens hage!

God Natt =D


(vår uppvisning 09)

Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-09-25 @ 12:31:13
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej jätte fin blogg :)

Har det hänt något kul i veckan?

2009-09-25 @ 17:21:58
URL: http://onlynathalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0