310509

Hallo again.

Bra väder,bad uppdates.. Men idag har det ju varit fantastiskt väder och igår! Hade jätte kul igår, uppträdandet gick bra och min kusins student gick också jätte bra. Det var så himla varmt igår att jag blev bränd på axlarna och på armana och mitt ansikte :( Det börjar bli bättre nu och mina armar är inte längre röda utan bruna (: Idag så sov jag ut för engångs skull. Känns som att mina helger inte är helger längre. Så det var skönt. Sen gick jag ut och stekte lite. Var ju nästan bastu varmt.
Sen for jag ner till stranden men nettan. Årets första bad och solning på stranden!

Har hört att det kommer bli dåligt väder på torsdag och fredag. Skitkul. Det har varit bra väder många dagar nu , men sen när det blir skolavslutning så vänder det.

Nu ska jag ta nånting att äta. Har inte ätit nånting idag förutom frukost. Och masvis med vatten.
Tänk på det, att när ni solar eller bara är ute nu på sommaren så är det jättejätte viktigt att dricka. De vet ni säkert redan men jag är alltid noga med det för förförra sommaren så hamnade jag in på akuten för solbrist och jag hade varit ganska dålig med vatten dricckande då. Och jag vill verkligen inte att det ska hända igen. Tänk på det!

Har varit dålig på att ta med kameran med mig så jag har inga roliga bilder at visa er, men här har ni en bild på mig igår hos min kusin efter studentmottagning och allt det där :

var för en gångs skull nöjd med mitt hår :)
 ser annars lite weird ut på bilden men äsh wtf.



Hade på mig ett par jääte bekväma sandaler från Zko.


Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: Anette

Guuud vad söt du är!! <3



hehe lämna bort Gud:P

2009-05-31 @ 17:50:08
URL: http://aanrydell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0