050509

Hejsan!

Sitter här med min katt som går runt och drar sig bakom datorn. Hon satt nyss i min famn. Min lilla bebis (:
Haha jag minns när jag var yngre, och då menar jag yngre.. så då brukade jag ofta "träna" henne och gjorde tävlingar.Haha ujuj..Men man blir så himla fäst vid henne.

Jag kan knappt vänta tills klockan 18.30!! Jag såg promgramet igår och jag kommer dansa första nummret !! Och det sista!! hahah , the first thing you see is me, the last thing you see is me.. hihi (:
Och sen så är jag ju med i danser mellan. Kommer bli skitkul, men efteråt så kommer jag dö i bilen.. Oj det där lät dramatiskt(!)
Jajja, så nu ska jag slänga i mig något att äta, sen ska jag kolla att alla grejer är ner plåckade , sen .. vet jag inte mer :)
 Tror också att det 6: (?) avsnittet av The Hills kommer ut idag.. Inte rikigt säker.. :S

Sköt om er!!




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0