010509

Hallo !

Det är maj maj maj! Shit , vad tiden går fort, jag menar om bara 1 månad så är det sommar lov,  och 4 dagar, och 1 månad går fort! Det var ju inte alls länge sen folk gick runt och lurade folk, april april. Oj :)

Nu känns det verkligen nästan som sommar. Jag var till stan idag med Nettan, köpte lite små grejer. Behöver några saker till dansuppvisningen som är på TISDAG! Gud vad kul det kommer bli, längtar.. jag älskar dansuppvisningarna och den här terminen så har vi riktigt bra danser. Kommer bli skoj :)
Så alla ni som bor på Åland, degt är dansuppvisning :
-5/5-09
- Klockan 18.30
- Bakom tekniskaverken


Ja, det var det.
Ikv så ska jag träffa Nettan, tror att vi ska titta på film elr göra något annat skoj, får se vad det blir!
Hoppas ni har en jätte trevlig 1 Maj nu!

Pussar!!   Linn




Kommentarer
Postat av: Anette

jag stör mig fortfarande på att jag inte komit på nått namn som sluter på is xD

2009-05-01 @ 21:46:56
URL: http://aanrydell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0