Jaa!!

Hejsan , äääntligen så har jag internet på min dator. :D
Har inte varit inne på internet på länge om man inte bortser från mobilen , fast det kostar ju massa pengar så jag kan ju inte gå in nå ofta.
Men nu är allt som det brukar vara och jag älskar att bo i hus :D Så jävla kul , fast det blir lite längre till skolan men det finns ju cykel.

Annars händer det inte så mycket , ska ev. till Sverige i helgen med my family till IKEA . Jag älskar det stället, alltid lika kul och man hittar alltid något. Ska köpa saker till mitt rum , har suttit och tittat i IKEA kataloger nu så jag vet precis vad jag ska köpa :) + andra saker jag kommer hitta..

Och imorgon är det dans , ska uppträda på en slaggs invigning till Alandica den 4 April , med en balett dans. Ska blir super kul :)

Tänkte också säga att ni borde lyssna på Mister Blue med Rene Klijn , den låten har vi till fre-dansen(mordern) och dansen är helt underbar , koregrafin är helt grym och vi spelar fattigt folk och man får en så härlig känsla. Längtar tills uppvisningen :) Fast den låten som vi dansar till har en annan sångare och den är mycket bättre..

Ha det bra // Linn ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0