Ett litet kvälls inlägg :)

hallu hallu , gott folk :)

Ska snart gå och lägga mig men tänkte skriva ett litet inlägg :)

Nu har jag äntligen fört över låtarna och bilderna till denna dator, det har jag väl gjort hela dagen... Sen rinde Josefin , hon kom över och vi bakade Amerikanska plättisar, Mums vad gott det blev. Vi körde på dubbel satts så att min familj skulle få också men det blev typ 5 gånger mer.. Våra magar var helt mega när vi var klara...På pannkakorna hade vi grädde,mosdae halon och banan .. Riktig gott ..
Sen när hon hade gott så hade mi pappa varit så snäll , han hade satt ihop mitt skrivbord, så nu har jag äntligen ett skriv bord.Börjar bli riktigt mysigt här i mitt lilla rum.
 Sen så började jag med töjningen i örat!! Fy fan , vad det tog ont. Men nu är det där och nu har jag töjt 8 mm , sen om några dagar , när det har vant sig så blire 10 , men sen tänker jag inte töja mer för om man har över 10 mm så växer det inte ihop.

Nej nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon, ny vecka nya äventyr!

Puss och kram och godnatt..





sistAa bilden är min bror ;) , tagit dem själv och redigerade dem idag när jag hade tråkigt..

Godnatt

Linn

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0