Äntligen!

Hej hej , :)

Sitter på biblioteket nu , har varit och hämtat ut min laptop med pappa!! Han skulle göra några saker så jag har chansen att kunna sitta och blogga lite, känns konstigt att inte ha en dator just nu men jag har haft tid med så mycket annat också! Det finns massor med saker att göra än att sitta bid datorn , fast jag skulle kanske int klara mig helt utan dator..
Annars då , har dans ikv , lääängtar :) Har haft en sjukt jobbig dag men jag överlever. Ska förresten göra en sån där utöjning i örat ( har inget riktigt bra ord för det) , fast nästa vecka . Kanske inte helt 100% säkert men jag tror nog det . Jag säger isf till.
Bibliotekets dator har en gräns att man bara får sitta inne i 20 minuter så jag måste gå nu :P

Puss och kram .


Linn    (L)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0