310309

Hellu hellu!

Imorgon är det ju första April!
Kommer säkert bli lurad ^^ hihii.

På lördag så ska jag ju uppträda på Alandica! Ska bli jätte kul, om jag har tid över så blir det kanske några bilder.
Först har vi övning i de vanliga lokalerna sen typ 2 timmar efter det så åker vi dit. Så det blir en ganska lång dag :) Oj vad jag längtar..

Idag; .. Hade vi prov. Kändes jätte bra , men jag vet inte alls vad jag får för slut resultat..Får väl antagligen ut det nästa vecka.
Annars då, har fortfarande ett prov kvar jag måste läsa på , men det är först på fredag som vi skriver det. Men jag börjar i tid så att jag verkligen kan det.

Blir ett kortis inlägg idag, men jag kommer tillbaka :)

Linn



Kommentarer
Postat av: Louise

Tjena mors!

Ändrade planer om veckans blogg, dina läsare får till imorrn bitti på sig och rösta!

Jag har lite och stå i just ikväll så ja ger er en extra dag! :)



Kom igen nu!:)

2009-03-31 @ 20:38:12
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

jag tror att de är så om de tex är ute på middag så får de något ämne att prata om osv.

2009-03-31 @ 20:40:48
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0