240309

Hellu, hellu!

Har känt mig helt borta de senaste dagarna, och idag var inget undantag.Tror att det kanske har med att jag får för lite sömn.Försov mig imorse , men det är för att jag alltid somnar med musik i öronen och då somnar jag så fort att jag glömmer sätta på alarm, vilket jag glömde igår och så brukar min mobil dö eftersom den spelar musik hela natten..

Annars då..Stannar hemma från dansen ikv, otroligt trött och så har jag ett fysik prov som ska läsas på ._. . Fattar nada, fysik är nog ett av mina sämsta ämnen. Så det blir nog plugg hela kvällen. Far nog förbi kantarellen och köper nånting gott , men inte Ben&Jerry´s , jag har redan ätit för mycket.Sjukt. Hur kan man bli så beroende?
Och nu när vi ändå är inne på det samtals ämnet så kan vi ju fortsätta med det.. Vilken är eran faort smak av B&J´s då? Min måste nog vara Blaked Alglassska(vit-chocklad och smält maräng) , Chunky Monkey ( bananglass med chokladbananer och stora valnöts bitar ) , mmm.. mums :)
Men de är bara några av mina favoriter, typ alla jag har smakat så är ju skit goda..men en sak man inte ska göra det är att ålla glassburken ovanför tangentbordet i datan..Hahaha eftersom glassen smälter så fort så tror jag inte att ni vill ha smält glass på datorn. Jo jag har gjort det misstaget x)

Föresten , jag har ju lovat att jag ska visa er lite bilder på huset, nu när vi hsr flyttat in. Har ju annars bara visat er bilder men inga möbler. Så igår tog jag lite bilder, jag skulle skicka dem till min syster , och kom på att då kan jag ju lika gärna lägga in dem här också. :)



mitt rum :) , en liten del



köket, en del

men nu så hackades bild fixnings programmet upp, så när det är fixat så kommer det antagligen mer

Puss!


Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

skojar du eller? jag sitter här och drar mig i håret :D

2009-03-24 @ 20:12:38
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

ja, antingen kommer den den 6 eller den 7,e :)

2009-03-24 @ 20:13:29
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

åh tack söta :)

jag börjar nu sakta men säkert ladda upp för the city, måste ju bara kolla på the city i helgen så kommer de upp mer info.

2009-03-24 @ 20:40:59
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0