150309

Hello!

Söndag idag då , vad ska man hitta på?
Håller iaf på att för all min musik och mina bilder från den gamla datorn till den här , och det tar lång tid , har typ 3000 bilder , men jag ska sen gå igenom dem innan jag lägger dem hit. Många av  bilderna är helt onödiga. Och min musik ska vi inte ens prata om. ..

Annars dåe , melodifestivalen igår. Tycker att det var många som faktiskt var bra och vissa helt okej. Låten som vann kanske inte var min favorit direkt men vi får se hur det går för Milena den 12 maj :)

Men nu måste jag fortsätta med mina bilder , annars blir jag aldrig klar..

Puss och kram!

Linn

Kommentarer
Postat av: sandra♥

lycka till med bilderna ;)

2009-03-15 @ 21:03:43
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0