120309

Hejsan alla människor därute!
Allt bra med er? Här är det bara bra ..

Lite ont i örat har jag sen uttöjningen jag gjorde igår!!! Just nu töjde jag till 5/6 mm men ska töja till 10mm imorgon :D Var till stan och köpte 2 olika örhängen (10 mm) , ska lägga upp dem här på bloggen så att ni får se hur fina dem är (a) .

Annars då , har dans ikv så det blir väl inte så mycket. Har några läxor bara, men det går fort.
Förresten min bror fyller år idag , Grattis Broder!
Så det blir antagligen skläkt kalas i helgen och hela släkten kommer säkert gå runt och titta i huset typ 50 ggr , funderar på att låsa om mig i mitt rum och bara komma ner för att hämta tårta.

Jag har fortfarande inte skrivit klart svenska recensionen , började med den igår. Skrev typ 3 rader sen mitt iallt satt jag och redigerade bilder. Det är ju svårare att koncentrera sig på skolan hemma än när man sitter på lektionerna. Det slutar ändå med att jag sitter i skolan och skriver den på tisdag.



Så här ser det ut just nu , ser lite roligt ut tycker jag .




 
De två örhängena jag köpte , ett med peace märke och ett lite mer diskret :D



Men nu ska jag gå och hjälpa mammsen med maten!


Linn

Kommentarer
Postat av: felicia till kajsa

hoho najs, det blir ju as snyggt på dig! :)

2009-03-12 @ 21:41:59
URL: http://feliciaterese.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0