100309

Hello!

Allt bra? Här är allt fine , fast jag blev inte så glad när jag vaknade och så att det hade snöat massor!! Åh jag som fick vårkänslor i helgen när solen lyser , men nej nu känns det som om det är början av Januari. Jag vill ha vår vår vår :)

Måste börja skriva  Svenska reccensionen snart, den ska in på Tisdag men jag ska alltid dröja på allting så det blir antagligen att jag sitter på måndagen innan jag lägger mig och kommer på att den ska in imorgon.Typiskt mig. Men det är så himla tråkigt , och boken som vi skulle läsa fattar jag typ ingenting av.

Nu har jag hämtat lite mat och ska försöka få en början på rec.

Ha det bra :)


Boken jag läste






Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0