Today `´)


Pust! Snart somnar jag rakt ner i tangentbordet eller nått. Kanske inte kommer låta som om att jag gjort mycket, men yes i have! Ska snart gå och sova men kände att jag kanske borde skriva lite först.
En glad nyhet är att min mobil kommer redan på tisdag! wiiie. längtar så jävla mycket för min mobil är helt slut.
Iallafall, vaknade ganska sent, drog på mig bikinin och gick ut och soolade lite. I like brown!
Sen blev klockan redan 4 (?) Måste ha somnat eller nånting. Hoppade in i duschen och sen hämtade syster upp mig och skjussade mig. Var barnvakt åt två små urgulliga barn! ena var 2 och den andra var 4,5 :) Aaah, fast det var tröttsamt.
Men så klart kul! Fast jag väntar nog med barn lite längre fram.(såklart) hur skulle det se ut med en tretton-årig mamma?

Sen for jag in till stan,   invigningen av ö-spelen hade varit och det var typ femtioelva öl-tält på torget, åt okså mat eftersom jag inte hade ätit något på typ hela dagen.

Väntar fortfarande på min kamera! Dröjer säkert år och dagar, men på tisdag så får jag ju min mobil och den kameran vet jag att ganska bra så då blire bilder :)




Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: naomi

fina bilder :)

2009-07-01 @ 09:55:14
URL: http://modistiskt.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0