:)

Morsning Korsning!


Vet inte vad det är men jag känner mig så jävla glad idag! Idag på jobbet (tivolit) så gick det skitbra, full fart hela tiden, där vad det ingen vila, det kom mycket finska barn och föräldrar. Antagligen från PohjolaCup (?), så då blev det att ta fram mina finska kunskaper igen (: , synd att inte min finska lärare var där (A) hahah..
Juste! Vi var ju med Doris till veterinären och nu har det blivit bättre, såret eller hacket som det va så var vääldigt djupt och stort. De sa att det var en djupficka "/ . Men nu får hon antibiotika och är rakad runt såret. Men det ser inte fint ut "/. Men det blir bättre! Nu ligger hon här brevid mig och myser<3

Imorgon så blir det sista dagen på jobbet, sen stänger det. Sedan ska jag hem och börja på mina midsommarkronor.

Hur har eran dag varit? Tell me :D I wanna know ,
:P

Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: Malin W

skoj att jobba på tivoli :) vad får du göra?



usch det låter inte så mysigt detdär med din lilla kissemiss :S så jobbigt när de inte mår bra :/

2009-06-17 @ 11:12:22
URL: http://maliinwe.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0