150609

Hola Bambola!

Idag har det varit en riktig fixar-dag, därför ingen uppdatering.
Jag och mamma var i stan och gjorde lite ärenden och så köpte jag ett broderi :) Jaa exakt, Linn ska börja sy. Haha, senaste gången jag skulle ge det ett försök så kastade jag det i väggen. Men nu ska jag försöka igen. Kan visa er hur den ser ut när jag börjar :)
Jag köpte även 2 till midsommarkronor-paket. Ska göra en till, till bilen- en riktig minis , och en till min morbrornär vi ska dit på midsommarafton. Shiet! Hur ska jag hinna med allt det där , och midsommarafton är väl på fredag, och så ska jag jobba. Aya, det fixar sig alltid. Det tar intee alls lång tid att göra kronorna så. Och broderiet har ju ingen deadline.

Nu ska jag fixa klart mina naglar , lägga in bilderna från igår och lägga in dem här , och kanske börja på en krona, om jag hinner :)

Vet ni någon bra låt jag kan lyssna på? Har alltid musik på när jag gör nånting, men nu kommer jag inte på en enda låt!

Nej , NU hinner jag inte fundera på det, ska gå.

Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: varse=)

joo det har jag, ååh tack så mkt=)

okeej jag har lagt till dig också;D

2009-06-15 @ 19:34:23
Postat av: Malin W

skoj att brodera, gjorde det mycket som liten men sen tröttnade jag, när mina favoritmönster tog slut :P haha kanske vore något att börja med igen? :)



nehe okej..

2009-06-15 @ 20:35:30
URL: http://maliinwe.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Följer du mig via bloglovin? :)

2009-06-15 @ 20:53:21
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Malin W

haha okej, det brukar väl inte stämma så bra men testar man inte så vet man ju inte :P haha

2009-06-15 @ 21:32:01
URL: http://maliinwe.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0