070609

Morsning Korsning!

Har just vaknat och ätit frukost. Verkar som att det blir en fin dag idag, solen lyser :) men det verkar vara skit kallt!
Igår blev det lite dålig uppdatering men men , var med några kompisar igår och sen gjorde jag klart mitt nyckelskåp woho!  Och sen krashade min dator så då hade jag ingen chans att logga in, men min kära broder fixade den och nu är den som ny!

Idag så blir det nog att vara hemma tror jag. Ska klä på mig och sen ut och springa. Nu när dansen är slut (mycket tråkigt) så tänker jag inte bara sitta still, utan ut och röra på mig är det som gäller! Och dans mattan används också! Jag spelade in en gång när jag dansade, fast bara mina fötter, eftersom jag inte har 8 armar direkt, och herregud vad det såg roligt ut x)
Ska försöka lägga in den på YouTube så kan jag visa er den , HAHa :)

Juste, jag har tagit mer bilder till Poor little rich Girl. och nu är det rich som det handlar om. Men eftersom jag är alltid ensam när jag fotograferar så brukar det bli lite svårt ibland , för just till detta temat så skulle det behövas yttligare en till person...

Nej, nu SKA jag kläpå mig, sedan ska jag lägga in bilderna så kommer dom upp under dagen!

Puss!! Linn

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0