030609


TjooHo!


Vad har ni för er då? Själv sitter jag och myser med min lilla kisse :) Med så många bilder jag har med henne så skulle jag kunna göra en ny kategori här på bloggen, "Doris" eller "Bebisen" , som jag kallar henne :) Minns när vi fick henne, hon var så himla söt och jätte liten, nu kan man tro att hon är gravid är nått. Men hon är så himla mysig :)

Skolan går fort, imorgon händer inte så mkt, och på fredag så är det ju avslutning :) Äntligen!
Har faktiskt inte så mycket inplanerat i sommar. Ska till sweden några ggr, bl.a till IKEA :) Sen ska jag jobba.. på tivoli hihi :) Kommer säkert bli fun ^^ Och sen så är det ju RockOff! Och Veronica Maggio kommer ju dit!! Sen så tänkte jag bara sola och bada , och vara ute.. Känner inte för att planera så mycket utan tar nog en dag i taget.



Puss!! Linn



Kommentarer
Postat av: Malin W

vaddå ska till sweden? bor du inte i Sverige? :S



haha aa eller hur!

2009-06-04 @ 10:55:19
URL: http://maliinwe.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0