kväll/natt inlägg ♥

tänkte bara visa er vad jag åt ikväll! :)

o´boy, grekiskt bröd med basturöskt skinka and some melons :)
ett bra avslut på kvällen, eller hur? :)



lägg märke till att en av hjärtarna som jag har målat har ett "R" i mitten, men jag har inte gjort det utan det har blivit så när man har diskat det, och det läskiga var att jag var ihop med en kille som hade sin första bokstav på R, haha ganska komiskt! :) ( målade den för typ 2 år sedan, inte fin dirket men haha)


Oh, justja! Imorgon så åker jag och några i familjen på en dags-kryssning,  äta lite gott och strosa i tax-freen så vi syns väl antagligen på fredgag,  kanske på kvällen när jag kommer hem jg troligtvis inte, bara så du vet :) !


Godnatt!!♥

Kommentarer
Postat av: elin

jätte fin header :)

2009-07-15 @ 23:50:44
URL: http://ssockertopp.devote.se
Postat av: Jennie

Vattenmelon är så himla gott! :)

2009-07-16 @ 00:02:22
URL: http://jennnnn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0