HEMMA - igen!

Hallå!

Nu är jag hemma (: Eller jag kom egentligen hem igår kväll, men jag var för trött för att skriva nånting.
Men jag har haft skitkul! Orkar inte  skriva allt i detalj, blir nog för jobbigt för både er och mig, men vihar iaf badat varje dag, även i regnet. KALLT! Vi har trampat trambåt woho! Länge sedan jag gjorde det.

Lite komiskt är det ocksåatt jag har varit där förut, innan vi flyttade till Åland och då hyrde vi en stuga där och de somäger stugan är släkt med Jossan, haha. Jaa åland är litet. Vi kom även fram till mer saker som vi inte visste hahah :)

Och igår, alltså sista dagen så åkte vi vattenskidor! Har aldrig åkt det förut, men det var asgrymt! vill åka igen igen igen :(.
Först tog det några ggr innan jag kom upp :P Men sen funkade det :)
Och så har Josses Ipod hängt med typ överallt :)

Nu är jag helt slut och min kropp samma sak. Mina ben har blivit myggmat och en mötes plats för pissmyror!
Och så ser jag ut som en kräfta i ansiktet, hah,men det försvinner snart och blir en nice bränna! Och så är mina händer helt mörbultade.Hahah , nu låter det säkert som om jag har blivit misshandlad eller nått, men nej icke sa nicke :)

Nu ska  jag gå och duscha och görs mig allmänt redo. Sen ska jag ligga och feta mig i soffan och spela sims 3 eller nått :)

Hur har ni haft det de här dagarna då?

Juste, min mobil dog typ natten mellan  måndagen och tis. så jag har inte kunnat ta några bilder, men Josse skickar nog några(NORMALA HAHA) och hennes farmor tog även några :) bl.a när jag försöker kmaupp p åvattenskidorna. Lägger upp dem när dem kommer.

Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i 3 dygn och kan redan nu plocka ut 900 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla mig på [email protected]

2009-07-09 @ 21:54:19
Postat av: s a r a

ahhh usch jag HATAR pissmyror! :@

2009-07-09 @ 23:06:59
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0