desperat?

hej hej, här sitter jag och har nyss sett alla Harry Potter-filmerna! Och det tog mig ungefär 3 dagar! Nu känner jag mig helt desperat eller nått, men det var för jag tyckte den sista filmen var intressant och jag har alltid velat se alla filmerna ( iordning ) så jag bestämdde mig för att ha en HarryPotter-maraton.  Haha, typ en av sakerna man gör innan man dör? Näe, inte  vet jag..

Nu väntar jag bara på sjuan, Harry Potter och dödsrelikerna(?)
Ayah , nu ska jag fixa mina naglar och sedan ska jag baka! Eller det kanske blir bättre om jag bakar före?

Hur som helst så ska jag börja med nånting av det iallafall!

Puss!! Linn

 

Kommentarer
Postat av: LIENE

HP maraton skulle vara kul! och baka ska jag kanske ockås göra nu, får se.

2009-07-26 @ 17:56:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: SARA

sv. kul att du gillar min !

2009-07-26 @ 18:52:18
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0