210709 + igår kväll m kvällens outfit

God Morgon Sunshines!

Det blev en lyckad kväll igår :) men mina öron är nog inte så lyckade! Men det var bra drag och fullt ös, +att det var typ smockfullt! Tog inte så mycket bilder, men  Josse var snäll och tog 2 pics på Takida!  Jag brukar somsagt inte lyssnapådem så oftaså jagkände igen typ 2-3 låtar , men dem var rätt bra!
Visar er också kvällens outfit!





stor kofta- cubus
svart väst- kapphal
vitt linne- h&m
shorts- bikbok
väska- mammas second hand
massvis  med silvriga armband- mina från olika ställen



utan kofta, och armbanden



tog bilden igår när jag blev utelåst, ingen var hemma och jag glömmer alltid att ta med nyklar! yes, så går det :)

Puss!! Linn

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha ja;D

kan tänka mig de, härliga bilder!!

2009-07-21 @ 12:36:02
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Nu finns det bilder från min och pojkvännens mysiga dag i Danmark publicerade i bloggen ;-) Hoppas du haft en underbar dag sötnos!

2009-07-21 @ 19:03:03
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0