29-01-09

Hejsan

Forfarande sjuk , så jag är hemma imorgon också. Har varit hemma hela veckan nu och det börjar bli slött , och jag får inte vänja mig vid att vakna sent för då blir det extra jobbigt att gå upp på måndag.
Och jag saknar alla snälla människor "/ . Och dansen , det är egentligen träning ikväll men jag får inte börja dansa ännu och imorgon.
Hörde av Nettan att vårna träslöjdslärare JC hade dött.! Igår natt .. Jag blev helt chockad , jag visste ju förstås att han hade varit sjuk eftersom han inte hade jobbat under hela hösten , men att han kunde dö.. Jag som tycker han är den bästa läraren i skolan.. Ush , blev på ännu dåligare humör .. Men man får tänka att han har det vl bättre i himlen nu. Nej , nu tänker vi positivt..

Annars har det inte hänt så mycket , förutom att jag nös typ femtioelva ggr igår .. ):
Jag vill bara bli frisk , för jag längtar verkligen att åka till sverige och shoppa , känns som om det var århundraden sen senaste gången,vill inte shoppa på åland för om man köper något så nästa dag har 3 andra likadan tröja som en .. Men man måste ju ha pengar , och det är det lite dåligt om just nu .. Men jag ska snart till sverige ( med familjen) , fast då ska vi inte shoppa kläder utan vi ska köpa nya möbler och andra saker till nya huset , typ soffor och bord m.m och jag ska köpa nya grejjor till mitt rum . Älska inredning!! ♥

Men iaf , hittade lite kläder på ginatricot.se . Får väl se om jag beställer det sen












   




Ha det bra !!

Kiss da me

Kommentarer
Postat av: llllllllllppp

R.I.P Jan-Christian Rautiokoski:(

2009-01-29 @ 18:14:13
URL: http://eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Postat av: Leia

Jobbigt att vara sjuk.

2009-01-29 @ 20:35:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Är man sjuk är man inte hungrig.

2009-01-29 @ 22:46:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0