Söndag

Åh jag tycker det är så härligt när man sitter ner med hela familjen och bara umgås..Jag satt just och pluggade historia i vardagsrummet brevid min mamma och min bror som satt och pussla och min pappa som satt på datorn men ändå också var med..Det var riktigt mysigtmen jag är orlogt hur det ska gå på tisdag när jag ska skriva provet från det en till det andra.. Igår så hyrde jag och min bror film , egentligen skulle hela familjen men mamma & pappa ville titta på körslaget och min syster skulle iväg , så då blev det en skräck film som både jag och min bror älskar att titta på. Vi tittade väl på skräckfilm varje fredag förut. Men den här gången tog vi en film som hette Wishing Stairs , som skulle vara sydkoreas svart på The Ring , jag tyckte att filmen var skitbra ! I början så var det inte alla nånting äckligt eller läskigt vilket jag ville att det skulle vara men det kom mer i mitten. Ibland kunde filmen vara lite sjuk men det gjorde filmen bara rolig. Så ni som älskar skräckfilmer borde verkligen se den!
Vi köpte massor med godis och chips och filmen blev gratis för tydligen så var det att om man hade hyrt 10 filmer så blev den elfte gratis ,  plus poäng för Videocorner.
Idag blev det att ta igen allt plugg som jag skulle gjort igår , har gjort alla läxor tills imorgon och håller på med historian. Vi har prov om franska revolutionen.
Nu ska jag lägga in musik på mobilen

Seyya <3
Filmen vi såg

                                                         Filmen




                                               
                                            Goodis


                           
                                     hihi, min väska som jag sydde klart .. äntligen


                                         Jag igår , med min tunika från Cubus
                                        ( julklapp)
  med nån underlig min


                                                              Jag!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0