TOP MODEL 11

Jahap, nu har Top Model börjat igen , har väl följt det ända sen jag kan minnas , dock inte de första säsongerna för då var jag så liten att bara Nalle Puh existerade i min värld :) . Men nu har jag iallafall fått tag på riktigt bra bilder på alla modeller m.m. så jag låter bilderna tala istället .

Top Model 11 kommer på tisdagar&onsdagar på tv3 klockan 21.00 finsk tid .

Here it comes :


Alla Modellerna med Tyra Banks

Bilderna som kommer nu är efter deras makeover , men de 2 som åkte ut innan det så har sin första bild i deras portfolio.


ANALEIGH                                                                                             
 





                                                     BRITTNAY





                                                       CLARK





                                                    ELINA





                                                      HANNAH





                                                           ISIS





                                                      JOSLYN





                                                    LAUREN-BRIE





                                              MARJORIE




                                                     

                                                      MCKEY





                                              NIKEYSHA , - ingen makeover






                                                  SAMANTHA






                                        SHARAUN ,- ingen makeover




                                    

                                                         SHEENA



Det var alla modellerna som är/har varit med i Top Model 11. Just nu har jag ingen speciell favorit
men jag tycker om Sheenas bilder men inte hennes sätt ibland.
Jag vet redan vem som har vunnit men jag har inte sett avsnitten så jag tänker ju ändå kolla. Ska inte avslöja vem som vann.
Nu kommer bilder från plåtningar om juryn , ENJOY :)


                        Miss J.Alexander


                                Jay Manuel

                                 Nigel Barker

                               Paulina Porizkova

                              TYRA BAKNS :) !

Det var domarna och Jay M. coach







Jahap , det var det , hoppas ni gillade det :)

Kommentarer
Postat av: Kladdat på pengar

Jag älskar analeige! Hon är ju bara bäst :)



SV: Synd att det inte var din 8:a då! Varför skrev du den? :)







Har du någon gång skrivit något på en sedel? Kanske känner du igen någon av pengarna jag lagt upp? Kommentera gärna och berätta om dina erfarenheter om texter kladdat på pengar.

2009-02-02 @ 11:48:16
URL: http://kladdatpapengar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0