Toorsdag

Jag har ännu inte kommit in i det vardagliga utan somnar direkt när jag kommer hem från skolan
som idag efter en lång dag i skolan . Jag somnade på sista timmen ( tyska) och släpade mig hem , måddde skit. Kom hem och la mig direkt på sängen och somnade , vaknade av telefon svararen gick igång och det var min danslärare som sökte mig , dansen var inställd idag och imorgon . Så jag fortsatte att sova tills min bror kom hem . Sen ringde Jossan och undrade om hon kunde komma över , hon kom en kvart efter det , jag åt och sen flummade vi x) sen stack vi till kantarellen och köpte Ben&Jerry´s <33 och så smarta som vi var så hade vi tagit med oss skedar så att vi fick lite glass på vägen hem :) sen kom vi hem och åt upp resten .. Nu provade jag en ny smak! Har väl provat alla som finns att välja på här på åland x) .
Och nu har jag äntligen valt tapeter , det blev cappucino brunt ( 3 väggar) och en mönstrad brun guldigt fondvägg .. Kommer bli skit snyggt , hoppas jag ..
 
Nu ska jag fortsätta droga mig på musik

Hare gött

Dagens låt : John Mayer - Free falling

Kommentarer
Postat av: susan

hejhej kikar in.. tittar du på top modelz? isf..vem hejar du på :)?

2009-01-08 @ 21:53:07
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: LHIINNSONDELL

susan: hejhej :) , jo jag tittar på top model , om du nu menar Top Model 11 .. jag vet faktiskt inte vem jag hejar på än , själv då?? Kraam

2009-01-09 @ 21:42:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0