Söndag


Hade egentligen inte så mycket att säga, sitter och pluggar religon .. Är fortfarande sjuk så fårse om jag går till skola , börjar bli lite bättre därför måste jag ta igen  lite läxor.  Ska ta och se repriserna på top model som kommer nu kl 19.00 på Tv3 , har längtat efter det sen jag insåg att jag hade missat det , tisdagar blir lite svårare att hinna titta på det eftersom jag har träning då , det är bra att dom har 2 dagar i veckan och repris på söndagar istället för på lördagar som dom hade förut. För på lördagar missar jag alltid repriserna . Nej nu måste jag skriva klart om antikens Grekland och sen blir det top model .
Pussar

Några av mina favort låtar just nu ( vissa är dock ganska gamla ) :

- John Mayer - Free Fallin
- T.I  ft. Rihanna - Live your life
- Kate voegele - Halleljuha
- Coldplay - viva la vida
- Britney Spears - Womenaizer
- The script - The man who can´t be moved
- Alicia Keys - superwoman
- Leona Lewis - Forgive me
- Pussycat Dolls - I hate this part
- Lazee - Rock away

Dessa låtar är värda att lyssna på ! . Ha det bra // Linn


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0