Måndag

Hejsan :DD

Det verkar bara bli kallare och kallare fast smhi har lovat varmare , få man får väl lita på dem.
Idag så vaknade jag faktiskt rätt tidigt för att vara mig ( har vänt på dagrytm) , mamma väckte mig 11. Kunde verkligen inte somna igår så jag satt väll uppe till 4 med min katt som pratade med sig själv :S . Sen efter frukosten så åkte jag till stan med min syster,borsan och min mamma , köpte lite saker sen var det bara jag och mamma kvar så vi stack till Nikolajs och fikade :) , sen skulle hon byta en jacka  och sen hämtade vi pappa när han hade slutat , sen åkte vi och kollade på tapeter.Det är bara 2 veckor kvar tills huset kommer till Åland !! , Gud vad jag längtar x) men sen dröjer det en månad eftersom dem ska bygga övervåningen så till början av mars flyttar vi in..
Jaa det här var väl min dag , hoppas ni har haft det bra

Pussar Linn

Dagens låt : Jordan Sparks - tattoo


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0