Hej Vinterland

Heluu , Ni måste erkänna att fast nästan alla längtar efter sommaren så är det otroligt vackert ute med all snö :) , I alla fall där jag bor så gick det knappt att komma utanför dörren imorse..
Min dag har väl sett ut såhär

Först vaknade jag med en otrolig smärta i halsen , så det första jag drack var Finrexin sen hade jag ingen aptit mer så jag la mig i sängen och tittade på mitt favorit program The Hills , men det var bara gamla avsnitt så jag satt och snakade med mamma innan hon for till jobbet. Sen gick jag ut och fotade, lägger upp dom senare min kamera är helt död så den måste laddas , sen körde jag moppe typ runt strandnäs , min brosa förkl. men han satt där bak eftersom jag inte har åldern inne...
Sen kom Snecki och Hanna cyklande förbi och dem skulle hem till Hanna , så jag drog dit där Melissa och Stefanie var :D , Va där till 6 , skulle hem och äta .. Jaa nu sitter jag här och är extremt sugen på att titta på en skräckfilm , jag älskar verkligen skräckfilmer , funderar på att titta på saw 5 igen men jag vet inte .
Funderar på att skriva dagens låt varje dag och tipsa även om nya låtar jag fått syn om , men nu ska jag droga ner mig i The Hills , kommer nu på MTV  season 4

Ha en bra kväll , Pussar Linn !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0