Äntligen Fredag

Jaaaaa :) , det är fredag fedag fredag .. Veckan har gått fort men kanske det beror på att vi började skolan i onsdags , har börjat vänja mig med skolan nu. Skolan var rolig idag , hade syslöjd och tog hem min väska som e snart klar men tänkte sy klart det sista hemma. Sen efter skolan så mötte jag upp steffi och vi traska hem till mig och försökte plugga , sen där vid 5 gick vi över till Hanna och var med hon , Melissa och Snecki <3 Åt middag där och kom hem därifrån just .

Helgen ser inte så roligt ut för mig tänkte sy klart min väska och måste göra alla mina läxor som vi har tills på måndag/tisdag och så måste jag plugga på historia prov !! Jag som fick dåligt på betyget i historia måste verkligen höja upp det nu annars går det inte bra. Men det ska nog gå bra ..
Sitter här med min uppätna kiwi och undrar om jag har glömt nånting , känns som om det var nånting.

Men ni får ha det så bra och sköt om er , Puss  / Linn

Dagens låt : The Veronicas - Untouched

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0