13 Januari

Tjenare , har blivit ganska dåligt uppdatering men hade verkligen ingen lust att gå in igår och jag var tvungen att plugga klart det sista på provet.. Men nu är det gjort och jag väntar på att min historia lärare ska rätta dem så fort som möjligt. Fast vi får ändå ut dom på måndag.

Annars har det väl varit en ganska chill dag idag.
Skolan var som alltid full med skratt , jag skrattar seriöst varje dag i skolan , p.g.a alla mina kompisar så klar x) åhh vi har alltid så roligt , idag sista timmen var nog ovanligt flummig alla satt och skratta åt alla skämt alla kom med x)

Oj , någon hade redan sparat mitt inlägg och publicerat det för jag hann inte avsluta det men nu ska jag fortsätta.. Jaa kom hem från dansen(balett) för inte så länge sen , gick bra på baletten . Första träningen efter jullovet , vi körde hårt fr¨n början så nu får vi se hur mycket träningsvärk jag har imorogn.
Nästa träning är på torsdag.

Nu sitter jag här och chattar med några klasskompisar och fyfan vad jag skrattar ( så att jag gråter) , de där killarna har verkligen humor. Ska fortsätta komunicera med dem nu ,  syns

Linn

Dagens låt : Womenaizer - Britney Spears

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0